ΡΕΜΠΕΤΙΚΟΙ ΣΤΙΧΟΙ Οι στίχοι τα ποιήματα και τα τραγούδια είναι κατοχυρωμένα και ανήκουν μονάχα στο

ΡΕΜΠΕΤΙΚΟΙ ΣΤΙΧΟΙ Οι στίχοι τα ποιήματα και τα τραγούδια είναι κατοχυρωμένα και ανήκουν μονάχα στο
ΕΡΜΟΥΠΟΛΗ ΣΥΡΟΣ

Τετάρτη, 2 Μαρτίου 2011

ΑΣΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΚΟΡΜΑΚΙ


Όταν βγαίνεις στο στενάκι μου ανάβεις το λαμπάκι
με το τατουάζ καρδιά πάνω στο ένα ποδαράκι
λιώνω σβήνω λιώνω σβήνω με σένα τι θα γίνω
να κοιτάω να κοιτώ αχ χωρίς να σε ακουμπώ.


Άσε λίγο το κορμάκι στο ένα ποδαράκι
να σου κλέψω τη καρδιά και να γείρει το κορμάκι
πάνω μου παντοτινά στην ζεστή μου αγκαλιά.

Να το έχω να το παίζω γλυκά να το χαϊδεύω
με έχει άστατο τρελό άσε με να σε χαρώ
τόσο που το λαχταρώ το χυτό το κορμάκι.


Όταν βγαίνεις στο μπαλκόνι η καρδούλα μου ματώνει
με το τατουάζ στην μέση πεταρίζει ξεσαλώνει
τρέμω σβήνω τρέμω σβήνω με σένα τι θα γίνω
να σε θέλω να σε θέλω αχ όμως να μην σε' χω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: